اسرار برند های بزرگ با دوبله فارسی – تکنولوژی

ا

asrare-berand

 
توضیحات : در این برنامه تاثیر تبلیغات رو مغز خریداران و متقاعد کردن آنها برای خرید محصولات را نشان خواهیم داد و به شما نشان میدهیم که چطوری تبلیغات حتی رو مغز افرادی که ادعا میکنن تبلیغات به هیچ وجه اونها رو وسوسه نمیکنه تاثیر گذاشته

 

نام مستند : اسرار برند های بزرگ (Secrets of the Superbrands)

نام این قسمت : تکنولوژی

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 50 دقیقه

حجم : 240 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

دلیل اینکه مردم برای خرید محصولات اپل از چند هفته قبل تو صف های بسیار طولانی می ایستن چیست ؟
 
چه چیز اپل باعث شده که انقدر مردم موقع خرید و وارد شدن به فروشگاه های این شرکت شوق و اشتیاق و هیجان داشته باشن ؟
 
از رقابت بین وی چی اس و بتا مکس تا بلوری و اچ دی دی وی دی میگیم و اینکه چطوری بلوری تونست در این رقابت برنده بشه .
 
چی شد که گوشی های نوکیا که یک زمانی پرطرفدار ترین و پرفروشترین گوشی ها بودن امروز هیچ کس حاضر به خرید این گوشی ها نیست ؟
 
چرا شرکت سونی با اینکه داره در هر دستگاه پلی استیشن نزدیک به صد دلار ضرر میکنه و زیر قیمت تمام شده برای خودش میفروشه ولی هنوز هم داره به کار خود ادامه میده ؟
 
چگونه شرکت های بزرگی مثل گوگل بدون گرفتن حتی یک قرون از کاربران دارن خدمات ارائه میدن و در این راه کلی سود میکنن ؟

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *