اسرار برند های بزرگ با دوبله فارسی – محصولات غذایی

ا

asrare-berand

 
توضیحات : در این برنامه تاثیر تبلیغات رو مغز خریداران و متقاعد کردن آنها برای خرید محصولات را نشان خواهیم داد و به شما نشان میدهیم که چطوری تبلیغات حتی رو مغز افرادی که ادعا میکنن تبلیغات به هیچ وجه اونها رو وسوسه نمیکنه تاثیر گذاشته

 

نام مستند : اسرار برند های بزرگ (Secrets of the Superbrands)

نام این قسمت : محصولات غذایی

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 50 دقیقه

حجم : 240 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

چطوری شد که کوکاکولا انقدر محبوب شد آیا به خاطر مزه اون هست یا پای یک چیز دیگه در میونه ؟
 
آیا راسته که اوایل کوکاکولا تو نوشابه هاش از کوکایین استفاده میکرده و به خاطر همین اسمش کوکا کولا شد
 
در ادامه از تاریخچه مک دونالد میگیم و از مردم سوال میکنیم که چرا همبرگر های مک دونالد رو دوست دارن و چطور شد که حتی تو هند که همه گاو رو مقدس میدونن و گوشت گاو مصرف نمیکنن هم شعبه باز کرد
 
چطوریه که تو تمام شعبه ها و تو تمام کشور ها غذاهای مک دونالد دقیقا یک مزه رو میدن چطوری این یکنواختی و هماهنگی به وجود میاد
 
ما با یک آزمایش میخوایم بفهمیم که آیا برند ها علاوه بر ذهن ما رو حس چشایی هم تاثیر میذارن
 
از ردبول میگیم که چطوری تونست خودش رو به عنوان نوشیدنی انرژی زا در ذهن مردم جا بندازه و چقدرو چطوری تبلیغات میکنه

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *